خواص روغن دنبه و طرز تهیـه روغن دنبه بی بو

جالب هست بدانید کـه مصرف روغن دنبه کلسترول را پایین مـی اورد و باعث چاقی هم نمـی شود.

مصرف روغن دنبه باعث شفافیت پوست مـی شود. چگونه بوی بد روغن دنبه را از بین ببریم همچنین به منظور پاک شدن تیرگی های حاشیـه صورت مـیتوانید از روغن دنبه استفاده کنید. چگونه بوی بد روغن دنبه را از بین ببریم یک وعده غذایی با روغن دنبه سه برابر غذا با روغن های دیگر انرژی وقوت دارد.

همچنین بـه گزارش اسان طب روغن دنبه عصاره شصت، چگونه بوی بد روغن دنبه را از بین ببریم هفتاد نوع چربی گیـاه است. چون ان گیـاهان مختلفی را مـیخورند.

روغن دنبه براحتی از ظرف پاک مـی شود . اما روغن های نباتی و مایع نیـاز بـه شوینده دارند.

البته افراد مسن سعی کنند بـه جای روغن دنبه ، روغن کنجد و زیتون مـیل کنند.

از خواص روغن دنبه لاغری و تناسب اندام هست . یکی دیگر از خواص روغن دنبه درمان افسردگی است. به منظور شادابی پوستتان از روقغن دنبه استفاده کنید. بـه گزارش آسان طب مخلوط دنبه با خرما به منظور رفع کمر درد های سیـاتیکی و رفع درد مفاصل بسیـار مفید است.

طرز تهیـه روغن دنبه بی بو

روشـهای طرز تهیـه روغن دنبه یـا طرز تهیـه روغن دمبه

روش اول به منظور تهیـه روغن دنبه

به گزارش آسان طب درون روش اول به منظور طرز تهیـه روغن دنبه بی بو حتما 4 کیلو دنبه، یک لیوان سرکه، 2 لیوان ماست، 2 عدد پیـاز و 1 عدد هل تازه را چرخ کنید. سپس تر کیب این مواد را روی حرارت ملایم بگذارید. حدودا بعد از 6 ساعت دنبه روغن مـی اندازد.

روش دوم به منظور تهیـه روغن دنبه

روش دوم به منظور تهیـه روغن دنبه و از بین بردن بوی آن اینست کـه وقتی دنبه روی آتش هست بـه ازاء هر سه کیلو دنبه یک لیتر شیر بـه ان بیـافزایید. مواظب باشید کـه کف نکند و سر ریز کند. وقتی کلا حجم شیر تمام شد مـیتوانید ان را از روی حرارت بردارید.

روش سوم به منظور طرز تهیـه روغن دنبه بی بو

روش سوم به منظور طرز تهیـه روغن دنبه بی بو این هست که وقتی دنبه را روی گاز گذاشتید و کمـی بـه روغن آمد، درون مرحله اول بـه ازای هر 4 کیلو دنبه، چهار لیوان سرکه بـه ان اضافه کنید. بعد از گذشت مدتی سه لیوان ماست بـه ان بیـافزایید. دو عدد سیب و دو عدد پیـاز و یک لیوان گلاب را هم ده دقیقه آخر بـه انـها بیـافزایید. با این کار روغ شما بی بو و خوش طعم مـی گردد.

روش چهارم به منظور تهیـه روغن دنبه

روش چهارم هم به منظور طرز تهیـه روغن دنبه بی بو  این هست که جهت تهیـه روغن دنبه حتما ابتدا دنبه را ریز ریز کنید. درون مرحله بعدی هم  شب که تا صبح آن را درون آب نمک رقیق بگذارید. فردا صبح آن را آبکشی نمایید و سپس درون ظرفی بریزید.

اکنون داخل ظرف با توجه بـه مقدار آن یک که تا دو لیوان آب بریزید . سپس ان را روی اجاق گاز قرار داده و شعله را خیلی کم کنید که تا ارام ارام اب شود.

بیشتر بدانید : چگونه بوی بد روغن دنبه را از بین ببریم خواص روغن گردو به منظور حفظ سلامتی

توجه کنید کـه برای از بین بردن بوی دنبه، مـی توانید از مواد خوش بو  مثل هل، دارچین، گلاب یـا پوست پرتقال و امثال آن استفاده کنید.

امـیدواریم از مطالب ما درباره روشـها و طرز تهیـه روغن دنبه استفاده لازم را باشید.

خیلی از افراد از روغن دنبه خوششان نمـیاید و از ان متنفرند. اما اگر خواص روغن دنبه را باور مـی کردید سعی مـیکردید حتما طرز تهیـه روغن دنبه درون منزل را یـاد بگیرید و از ان استفاده کنید.

چطور شما دارویی کـه تلخ هست را مـیخوردی چون برایتان مفید هست ؟ اما روغن دنبه بدون ضرر کـه بسیـار مفید هست را نمـیخورید.

در ضمن مـیتوانید از ان به منظور مرطوب و تقویت پوست استفاده کنید. نگران نباشید بعد ان مـیتوانید بروید. قدر نعمت های طبیعی کـه خدا به منظور ما افریده هست را داشته باشید.




[طرز تهیـه روغن دنبه بی بو با 4 روش جالب - آسان طب چگونه بوی بد روغن دنبه را از بین ببریم]

نویسنده و منبع |